פרחים לחג שבועות

פרחים לחג שבועות

אוטוטו חג שבועות, החג האהוב על כל מעצבי הפרחים ! חג שכל כולו הודיה לטבע ולתוצרת של אמא אדמה, ואין תוצרת נפלאה יותר מפרחים ריחניים ורעננים.

פרחים משתלבים בשבועות בכמה צורות, אם במשלוח זר פרחים לאדם יקר שאתם רוצים לשמח לקראת החג, אם בעיצוב שולחן החג וגם בזר פרחים על הראש.

השילובים הקלאסיים הם כמובן בצבע לבן, פרחים כגון חרציות, גרברות, ליליות ולוזיאנוטיסים, אבל אפשר בהחלט להעז ולשלב צבעים חמים יותר כגון סגול, כתום ואדום, או צבעים פסטליים רכים כמו סגול וורוד.

אנחנו בשנולינה רעננה נשמח להיות חלק מהחגיגה שלכם, ולהוסיף לשולחן החג צבע, חיות, אור ויופי. נעצב לכם סידורי שולחן ססגוניים בעיצוב אומנותיים ומיוחדים, מתוך שפע רחב של פרחים רעננים ומהממים בקשת רחבה של סוגים, סגנונות וניחוחות.

בחלקו האחד של השולחן נגיש מגש שופע גבינות, סלטים, מאפים ושאר מעדנים מסורתיים ובחלקו המרכזי סידור פרחים מעוצב שיזכה אתכם בשפע מחמאות ויכניס אווירה חמה וחגיגית למרחב של המפגש.

 

זר פרחים מלא בסטייל, ישמח כל אחד וישדרג לו את האווירה ואת שולחן החג !
אנחנו מבצעים משלוחי פרחים לכל עיר ויישוב בין נתניה לתל אביב,
ונשמח לשזור עבורכם זר פרחים מלא מסרים של רגש, אהבה, חום ותשומת לב .

תוכלו למצוא אצלנו גם זר פרחים לראש, כזה שמשדרג ברגע את הלוק לייחודי וחגיגי.
זרים לראש בעיצוב קלאסי, זרים לראש בעיצוב כפרי ואפילו זר בעיצוב אישי - צוות השוזרים שלנו שופע יצירתיות ויזרום עם כל בקשה וכל רעיון שיש לך בדמיון, שהכל נוצר במקצועיות ועדינות תוך התחשבות בהעדפות שלך ובמסגרת התקציב.

 

  כתבות נוספות